babyyymom Merhaba hanımlar bebeği ayak ve elde altı parmak olup ameliyat yaptırdınız mı süreciniz nasıl ilerledi ne zaman ameliyat yaptılar 12 günlük bir bebeğim var ayakları ve elleri altı parmak ameliyat sürecini merak ediyorum
Sogukbaklava babyyymom Kiracımızın oğlu öyleydi. Çok uzun yıllar önce oldu ameliyat. Kolay geçmişti hepsini bi kereden almışlardı
[silindi] babyyymom komşumuzun oğlunun ellerinde vardı çocukken aldılar da sanırım 3-4 yaşındaydı. Kolay geçiyormuş merak etmeyin çabucak iyileşir inşallah 🙏🏻
suhedaaaaa babyyymom kemik var mı parmaklarda? ablamın ortanca çocuğu 6 parmaklı doğdu ama kemik yoktu parmaklarında. 1 yaşında falan alındı ameliyatla. Şimdi izi bile yok
babyyymom Sogukbaklava inşaAllah bizimki de kolay geçer 1 yaşından önce yapamayız dediler ama bakalım
babyyymom suhedaaaaa ayakları kesikli evet sol elinde de aksesuar parmak die geçiyor et parçası tutuyor
metemom_ babyyymom İzmir’de emot hastanesi var Sait ada veya yalçın ademoğlundan randevu alıp göstermenizi tavsiye ederim bu alanda daha iyi doktor bulamazsınız benim oğlumda farklı bir anomali vardı geçenlerde söylediğim hastahnede Sait bey yaptı çok memnun kaldık
babyyymom metemom_ Ankara da yaşıyorum ama gerekirse il farketmez her yere gider götürürüm tavsiyeniz için teşekkür ederim 🙏
metemom_ babyyymom biz Adıyamanda yaşarken götürdüm ben 17 saat sürdü Ankara’dan direkt uçuş vardır yerinizde olsam kesinlikle giderim bu tür durumlarda en deneyimli doktorlara gidilmeli
eozlem babyyymom lise arkadaşımın elinin biri altı parmaklıydı. 3 yaşındayken ameliyat olmuş. Hatırlamıyorum bile diyordu. Sonrasında da sorun yaşamamış. Söylemese farketmezdik bile, operasyon izi bile dikkatli bakınca belli oluyordu.
Pamukhanim_ babyyymom benim kuzenim ayağı 6 parmak doğdu yürümeden ameliyat yapılması gerek demiş doktor tam ayağa kalkma zamanında yaptırdılar kolay geçmişti sadece ayağa kalkma zamanı olduğu için uğraştılar
babyyymom Pamukhanim_ bize de 1 yaşında diyorlar ameliyata yürüme zamanına denk geliyor inşaAllah kolay atlatırız