babydila Tam 3 gün kakasını tuttu benim oğlum.
Oturdu yapmadı, altına yaptı.
Kakaloji adlı bi kitap vardı elimde. Günlerce onu okudum. Kakanin nasıl oluştuğunu anlatttim. Beraber tuvalete girdik, bunun doğal bi sey olduğunu anlatmaya çalıştım, hem sözlerle hem davranışlarımla.
Sonunda öğrendi. En azından şu an kakasını tutmuyor. Arada kacirsa da kakasını tuvalete yapmayi öğrendi.