edaeva Ek gıdaya gectıgınde bebegım daha ısteklıydı ya suan 8. Ayda ne meme emıyor ne de ek gıda yıyo ac ac oturuyor bır kılo vermiş ama mutlu da aynı zamanda huzursuz da değil 8. Aya baglı bısey mı bu kızlar
arasbek edaeva bizde 9. Aya girdik iştahı gitti kaşığı görünce kafasını çeviriyor 10 gündür böyleyiz 🤦♀️
ecempeker edaeva valla mızırık oluyorlar o kesin yani huysuz oluyor aç olıyor devamlı emmek istiyor diş biraz bela