BeyzanurrK sahim eğer keyfi yerinde bi bebekse zaten doyuyordur ve kilo alımı bünyeyle alakalı eğer doyuyorsa ilerde alır o kiloyu merak etme zaten 3. Ayı doldurduktan sonra 4. Ayda kilo duraksıyo bi ama sonra yine alıyo
balbyrk sahim evet 5 ay 10 günlükken başladık tadımlara. Buradaki bebeklerle de kıyaslamayın ben çok kıyasladım yazık oluyor valla. Doğum kilosu önemli olan benim bebeğim 2kilo doğdu doktorlara kalırsa alması gerekeni almış ama alt sınırdan gidiyor işte onu da söylüyorlar
defneliy65 balbyrk kaç kilo bebeğinz benim kzıımda 2 kilo doğdu kilosu şuan 7 haftalık 3 kilo inşallah sağlıkla kilo alırlar
balbyrk sahim yok asla memeyi bırakmam ya onu da tamamen bırakırsa? Tek severek yediği şey anne sütü zaten
Kartanesi26_ sahim benim bebeğim de 3 ay 26 günlük tam aynılarmış bizimki de beni emmiyor sağıyorum içmiyor biberon reddi başladı şimdi de mama vermeyi düşünüyorum bende bir süre çok zorlanıyorum kilo almıyor 😔
sahim Kartanesi26_ iki gündür elini emmeye başladı beni emmeyi bırakıyor elini emince de. Sabır testi galiba bu çocuklar Allah yardımcımız olsun
balbyrk sahim aslımda doğum kilosu fena değil annesi maşallah ama genetik muhtemelen ne kadar yese de alamıyor bazı bebeler
Burcinblgl sahim anladım canınızı sıkmayın doyuyorsa sağlıklıyla oturur zamanla ek gıdayı falan zamanla daha iyi alıyorlar
alzarvn Ay aynı dertten muzdaripiz benim kızımda 38 haftada 2480 doğdu çıkarken 2300 çıktık 2aylık rsv+ oldu o ay 300 gram olan kilodan kayıp yaşadı 3200 vsdi sanırım şuan 8 aylık 6.850 boy 68 cm doğum boyu 50 cm sizce nasıl