Benim oğlumda da var 4. Ay kontrolünde hemen keselim dedi. Hazır degilim diyerek istemedim. Çok basit bi işlem ağrısı olmaz,uyutmaya gerek yok dedi. Hacettepe de bu arada doktor. Şimdi pişman oluyorum keşke o an evet deseydim diye ama ciddi bir problem yaratmayacağını söylediği için (emmesi ve kilosu gayet iyi olduğundan) istemedim ve korktum açıkçası. Şuan 5 aylık dikkat ediyorum dilini çıkaramıyo tutuyo ortadan dil bağı.