merveipkknn 6 ay hazir suyu kaynatip kullandim simdi kaynatmadan sadece hazir su kullaniyorum, icinize hangisi siniyorsa
Asyaveannesi04 mom97X hayır arıtmayı sadece yemeklere ve çaya kullanıyorum normal ph yüksek munzurun suyundan verdim
Duyulurum mom97X yenidoğandan 6 aya kadar hazır suyu kaynatmak en iyisi. 6 aydan sonra da hazır suyu ısıtmak yeterli olur.
mom97X Duyulurum hazır suyu ısıtmanın bi faydası yok bence, kaynatma anlarım da ısıtma ilk defa duydum
Duyulurum mom97X aaa ısıtma mama yapmak için. İçme suyu tabii ki ısıtılmaz. Hatta ben şu an çocuklara soğuk su veriyorum bazen, en küçüğu iki yaşında
mamabear_ mom97X 11 aylık hem içerken hem mamada kaynamış su kullanıyorum. 1 yaştan sonra normal su içiririm muhtemelen
zynprvlfsn 11.5 aylık, hazır suyu kaynatıp veriyorum da onda da mineraller falan gidiyormuş sanırım öyle okumuştum.
organikirmik mom97X içmek içinse direkt veriyorum hazır suyu. Kaynatmak bana çok anlamsız geliyor eğer musluk suyu falan değilse.