Kızlar Nabersiniz 😃
Sohbet edelim Ya ben digurduktan sonra çocuklardan değilde hamilelik doğum sürecinde resmen yaslanmisim ya Eskisi gibi dayanaklı değilim hemen ya bacağım ağrır kitlenir ya başka bişey olur 🥹🥹 duzelirmigim acaba zaman gectikce Bana bi umut verin yahu . (Çocuklarımla geçinip gidiyoruz sorunum kendim belim falan gitmiş muhtemelen fıtık başlangıcı var Dönerken falan aklım gidiyor .🥹)
Belli Doğumdan sonra normal kalan ya da düzelmeyen kötü olanlar tecrübelerinizi bekliyorum 🥹 bu arada Küçüğüm 2 buçuk aylık