Merhaba oğlum 27 aylık ve bana bağımlı bensiz hiçbir şey yapmıyor sürekli dibimde evin içinde bile dibimde ve artık bana geliyorlar yani, kimseyle durmaz babasında dahil. Bu durumu nasıl aşarım ya. Ben olmadığım zamanlar kıyametler kopuyor ağlama krizlerine giriliyor ve saatlerce abartmıyorum morarıyo nefessiz kalıyo devamlı ağlıyo bir kere iki kere ağlar sonra alışır dedik ama yok alışmıyor 🤦🏻♀️