Bilalemir burdayım 8 ekim 😊 atak büyük ihtimal , bizim ki de öyle , alt damağında bi beyazlık var ama tam bakamıyorum açmıyor ağzını, dişlik aldım genel de onunla oyalanıyor. Uyku düzeni de hiç belli olmuyor bazen iyi bazen kötü. Geçecek ama inşallah sabır..