mymevy 2 aylık bebeğim. Sma comford kullanıyorum. Kabızlık sorunu çekiyoruz. Mama önerir misiniz kızçeler
ayazz512 mymevy bnde sma optipro kullanıyorum benim bebeğim de kabızlık gaz vardı o geçirmişti happ de iyi diyorlar onu da deneyebilirsiniz
myavocado mymevy hipp combiotic kullandım hep, gaz ve kabızlık sorunu hiç yasamadik, isterseniz deneyin iyi bir mama.