9 buçuk aylık oğlum kendi başına alkış yapmıyor benim elimi tutup yapıyor. Bay bay da yukarı aşağı yapıyor gel gel der gibi 😄 Aslında el koordinasyonu iyi halka geçirme yapıyor.
Müzikle vs ögretmeye calistim sanırım yapmak istemiyor. Başka nasıl ögretebilirim?