zeynep1401 şuan 11 aylık bebeğim doktorum en başından beri gece uyuya bildiği kadar uyusun uyuyarak büyüyecek acıkınca zaten bebek ağlar hele 40 ı geçtikten sonra aç kalmaz merak etme mutlaka ağlar ya da huysuzlanır gece demişti. Gündüz her ağlamada, önce meme teklif ederdim ama geceleri uyuya bildiği kadar uyusun ilerde gece emme leri alışkanlık oluyo çünkü aç olmasa bile meme için uyanıyo.