mutluaanne mondecaidensecmeler bende aldım bayağı işe yarıyor aslında. ama acayip ağır bir kokusu var resmen insanın boğazını yakıyo belli yani bence ağır kimyasal içeriyor bir daha almadım o yüzden
hilalasenasc zeyneppce ya gerçekten kimisi hiç memnun değil kimisi de çok memnun nasıl oluyor bu anlamadım 😂
artikbiranneyim Durusmom23 domol toz deterjan küçük kutularda satılıyor makinenin tamburuna döküyorsunuz leke filan kalmıyor. Bi de unibaby yeşil kapaklı olan deterjanı kullanıyorum ben o ek gıda dönemi için