Merhabalar kizim 8 aylik diş cikarmaya basladik alt disinden ikisi patladi bir tanesinin ucu gorunüyor bir tanesinin yeri belli delik gibi acilmis. İnternetten bakiyorum 2 3 gune cikar patlayan dis yaziyor. Ama iki hafta olacak hala o sekilde duruyor disi kucucuk gorunüyor. Uykusuzluk huzursuzluk da var. Ilk cocugum o yüzden normal bir surecmi yoksa cikarmalimiydi, sizin bilginize ihtiyacim var bi yardimci olursaniz çok sevinirim🙏