ozgmom milletin dediğine kesinlikle bakmayın, oğlum şuan 6 ay 10 günlük, 3 aylıkken gece 1 den aşağı asla uyumazdı perişan olurdum. Kendi kendine 11e sonra 9a çekti. Erken uyutmak için uğraştığım zamanlarda gece oda bende perişan oluyorduk, çünkü dengesini bozuyordum. Şuan en geç 9.30 da uykuya geçmiş oluyor. Düzelecek merak etmeyin 🌸