mombabe 10 aylık olacağız, bebeklerinizin odalarını ne zaman ayırdınız? Bizim odamız da yok henüz kendi odamızdaydı eşyaları. Ayrı oda yapmaak için tavsiye edeceğiniz model var mı? Yatak seçimi nasıl olmalı ileriye dönük için ? Hiç bilgim yok bu konularda
metemom_ mombabe benimki de 10 aylık 1 yaşında yavaş yavaş ayırmayı düşünüyorum Montessori yatak seçip bir de dolap alırım diye düşünüyorum oda da fazla eşya olursa tırmanıyor
tahin mombabe bende yere yakın kendi inip çıkacağı Allah korusun düşse de zararsız olsun diye montessori yatak istiyorum, odasında şimdi yani odası olacak yerde bi dolabı var, yanına yatak alırım o kadar eşya doldurmak istemiyorum
alparslanzeynep56_ mombabe ben oğlumun odasını 8 aylikti ilk gündüzden başladım odasında yatırmaya sonra yavaş yavaş geceye geçirdim çok zor oldu saat başı 10 dakikada bir uyandı git gel git gel zor oldu ama pes etmeyin yanında yatmayın sadece yanına uzanın sakinlesmesini sağlayın pis pis şeklinde göğsüne vurarak ve konuşmayın bir kaç hafta zorluk çekersiniz ama sonrası çok rahat olacak şuan 1 yaşına girdi kendi odasında yatıyor ve ben normal baza alarak yanlarına korumalik aldım çünkü bebek kalmayacaklar büyüyecekler tekrar bir mobilya almanın mantığı yok bence 🫣
mombabe metemom_ benimde düşüncem 1 yaş aslında ☺️ dediğiniz yatak modeline baktım da uzun süreli kullanımı var mı acaba anlayamadım
metemom_ mombabe var canım ben çok beğeniyorum ayaklı olanları da varda öğle uykularında vs inip kendi gelsin diye yere sıfır almayı düşünüyorum ben büyüklüğü de benim için önemli yatakta vakit geçirmeyi seviyor
tahin mombabe evet onu unutmuşum bir de oyuncak, ben mesela ne büyük peluş ne ayna ne de suretli herhangi bir şey sokmam, gereksiz korku yapıyor çocukta, kişisel olarak evimde de sevmem zaten dekor ürünüm yoktur
forumgurmesi Doğduğundan beri odası vardı ama 11 aylıkken kendi odasında kendi yatağında yatmaya başlamıştı :)