Kızlarr 9 aylık oldu oğlum ama 6.aydan berı hıcbıse yediremiyorum ek gıda konusunda asla hıcbıse yemiyoruz agzını kapatıp açmıyor her yolu denedım çok acıkmasını bıle bekledım ama yok ağlıyor ne yoğurt ne çorba asla bu ay tahlıl yapılacak kan kesın dupdusuk çıkıcak çünkü sadece mama içiyor kaşık mama denedım ondada içiyordu aslında ama onuda içmiyor şu an napıcağımı öle şaşırdım kı milletin çocukları bakıyroum tabakları sılıp süpürüyor artık kendımı sucluyorum ben kötü anne mıyım ılgısız mıyım yanı çorbalar aldım muhallebı aldım buskuvı aldım yemiyor elıne verınce de atıyor 9 aylık oldu ama yok hıcbısr yemedı bu zamana kadar napıcagımı bılemedım bu durumdan yoruldum tek bak amk zaten zor benım gibi olan var mı