Kızlar 11 günlük bebegim var sürekli uyuyor sarılık riski yok beslenmesini 2 3 saatte bir yapıyoruz düzenli olarak onun haricinde sürekli uyuyor uyandırmasam 4 5 saat uyanmaz acaba hasta mı diye korkuyorum boyle mi oluyor normalde de bi kere uyuyakalmısız 4 saat uyudu uyanmadı hiç uyandıgındada aglıyor hep galiba yine uyumak istiyor dalamayınca uzun süre ağlıyor 8de uyuttuk 10da uyandıracagım birazdan beslenmeden sonra tahminen yine bi süre ağlayıp tekrar uyucak anlamıyorum arkadaslarım bu kadar uyuması normal değil diyorlar nasıl anlayabilirim ilk zamanlar tatlı tatlı gözleri acıp etrafa bakıyordu konusuyordum şarkı falan dinletiyordum simdi ya uyuyor ya aglıyor sarılık mı oldu acaba diyorum doktor sarılık riski yok demisti beslenmeside gayet iyi ilk bebeğim hiç bilmediğim icin caresiz kalıyorum normaldede boyle mi olması gerekiyor diye bilen birisi anlatabilir mi acaba 😭😭😭😭😭