4.5 aylığız doğduğundan beri silikon uç kullanıyordum zaten aktif olarak emmeye 2. aydan sonra falan başlamıştı. Silikonla emiyor diye de öyle üzülmüyordum kafaya takmıyordum yani emsin de neyle emiyorsa emsin kafasındaydım. Dün salonda emzirecektim baktım silikon yatak odasında kalmış kalkmaya da üşendim dayadım ağzına anam bi anda aldı emmeye başladı. Bi de diğer göğüsü vereyim dedim kesin almaz şansa çekti bunu da diye düşündüm. Sonra verdim baktım aldı. Gece de emerek yanımda uyuyor. Ama karanlıkta tutamaz edemez diye taktım. Bi baktım ucu çıkarmış ağzında çiğniyor. Korktum allah korusun boğazına falan kaçar mı bilemedim. Sonra tüm gece silikonsuz emdi. Ama canım yanıyor bu şekilde. Kafasını oynatıyor çekiyor ediyor. Galba silikonla daha rahattım.