mutluannisbebis ya ben gıda mühendisiyim, evde yoğurt mayalamayı kendimiz için hiç önermezdim çünkü çiğ süt alıyoruz bilmiyoruz antibiyotik kullanılmış mı hayvanda, antibiyotik asla kaynatınca geçecek bir şey değil e biz analizini nasıl yapalım evde, bir de sütü kaynatınca hiç bir faydalı besin değeri kalmıyor saatlerce kaynatıyoruz bir de boş bir yoğurt oluyor riskli ve 3 gün maksimum bence tüketilmeli sonrasında içinde bakteriler ürüyor çünkü koruyucu diye bir şey yok. Hazırlarda koruyucular var ama biz yetişkinler için zarar verecek bir düzeyde değil olması gerek tersine diğer türlüsünü inanın daha zarar yani ama iş bebeğe gelince bu kadar küçükken katkı maddesi verilmez kesinlikle zaten ama anam babam usulü mayalayınca da bir şey kalmıyor yoğurtta ve bekletmeyin bu arada 2 güne bir mayalayın, bence pastörize alıp derece ile mayalama sıcaklığına kadar ısıtıp mayalamak en en güzeli, imkan varsa yoğurt makineleri de aynı şeyi yapar uğraşmamak için.