sedanurhancer ben gıttım bır problem yasamadım ama cocuktan cocuga degısır canım her bebek bır degıl benım kızım aglamadı bebek arabasında uyudu haporlerden uzakta oturdum bırde bebek arabasından emzırme dısında hıc cıkarmadımdedıgım gıbı her cocuk bır degıl kendo cocugunı az cok bılırsın ona gore karar ver derım bazı bebekler boyle ortamlardan rahatsız olabılıyor