sedanurhancer bence bu durum bebekten bebege degısıyor canım gercekten benım kızım 4. Ayına gırmıstı kuzenımın dugunuydu gıttım hıc sorun yasamadım bebek arabasında yatırdım cogunlugunda uyuyarak gecırdı ama benım kızım uysal sakın mızmız olmayan bebektı ve bebek arabasında duruyordı sadece gelın oldasına gıdıp emzırıp gelıyordum. Ama cocugun mızmız durmayan bebekse bebek arabasını sevmıyorsa gıtme sesten etkılenmezde bazı çocuklar yapısal olarak gıttıgı ortamda huysuzluk yapabılır ben şanslıydım sen kendı cocugunu bılırsın ona gore karar ver derım😊