Kiziniz olmasini istemeniz cok normal bide ustune kayinvalidenizin olmaz falan demeleri olunca iyice hirslanmissiniz. Biliyorum cok zor ama ona inat illa kiz olmasini istemeyin bence kiz olur belki hayirsiz olur ama oglan olsa hayirli olucaktir. Biz hakkimizda ne hayirli bilemeyiz şer gibi gorunende de vardir bi hayir. Rabbim olani gonlunuze razi eylesin 🌸🤲