ebrar344 kız kardeşimin de böyle birşeyi oldu fakat iki tarafta şikayetçi olup şikayeti çekmedi sonra da dosya uzlaştırma birimine gitti ve orda uzlaştı iki tarafta. Uzlaştırmacı karşı tarafın ne sonuca bağladığını söylüyordu zaten,bizde karşı taraf gelip imza atmıştı yani uzlaşmıştı öylelikle öğrendik ve kardeşimde imza atmıştı.