Anakraliceeee Kızlar bebişim 6 aylık oldu emziriyorum,yaklaşık 2 aydır inanılmaz derecede saç dökülmesi yaşıyorum resmen kafamdaki saçların yarısından fazlası döküldü var mı buna benzer bişey yaşayıp çözüm bulannn🥺
Miracinannesi_ Anakraliceeee kan değerlerine baktir derim benimde öyleydi cok dökülüyordu banyoda tutam tutam elime geliyordu kansizlik b12 eksikliği falan çıktı tsh yükselmiş vs tedavi oldum öyle düzeldi
ebrulimebrulim Emzirme dönemindeyim benim de aşırı aşırı dökülüyor . Hamileliğimde kullandığım vitaminlerden dolayı bir tane dökülme olmadı ama bırakınca tekrar başladı . Doktoruma sorup vitamin ilacını ara ara almak istiyorum