Anakraliceeee Kızlar bebişim 6 aylık oldu emziriyorum,yaklaşık 2 aydır inanılmaz derecede saç dökülmesi yaşıyorum resmen kafamdaki saçların yarısından fazlası döküldü var mı buna benzer bişey yaşayıp çözüm bulannn🥺
ahsennr Anakraliceeee benimde çok dökülüyordu saçım bebeğim 3 aylıkken başladı dökülmeler ve 9-10 aya kadar sürdü kel kalıcam diye ağladığım günleri bilirim ama geri çıktı hepsi çok normal maalesef çaresi yok
ayshkn Anakraliceeee kolajen kullanın ciddi anlamda etki ediyor. Vıtabear özellikle saç dökülmesine iyi geliyor
balkizlar Anakraliceeee ben büyük kızımda doktora gitmiştim doktor 1 yaşına kadar normal dedi 1 yaşında geçmezse gel dedi geçmişti gerçekten… siz de telaş etmeyin ama erkek tipi dökülme varsa çok beklemeden doktora gidin…
huda1903 Anakraliceeee benimde çok dökülüyodü embeauty şampuan aldım onun saç bakım sütü birde bioxcinin besleyici yağı var onu aldım topak topak dökülen saçımın dökülmesi baya azaldı hiç yok değil ama eskisi kadar da dökülmüyor dökülme yüzünden belimdeki saçı omzumda kestirmiştim birde
kaderd Bebeğim 4 aylık ve 2 aydır aşırı derecede dökülme var kan verdim dedim belki vitamin filan eksiktir ama yok bir türlü bu durum düzelmedi napıcam kel kaldım resmen 😭😭
huda1903 Anakraliceeee biraz kestirmekte fayda var hem psikolojik açıdan da rahatlatıyo Hemde biraz da sağlıklı oluyo siz bilirsiniz tabi de
Masalina12 Anakraliceeee kızım iki yaşında doğduğundan beri saçim öyle bir dökülüyor ki belime kadar gelmişti malesef ne yapsam da aynıydi küt kestim en son
Kitsu Benimde 6 aylık 2 aydır aynı durumdayız. Saçımı kısa kestirip şampuanın içine cam terebentini ekleyerek yavaşlattım
avocadooo Anakraliceeee o dönem oluyor çok normal. Siz güzel beslenmeye önem verin. Sonrasında boş kalan yerler dolacaktır.
patatess Anakraliceeee Benim de 6 aylıkken başladı. Normalde de seyrek saçlarım 😭 Burda durayım da tavsiyelere bakayım. 🥲