Merhabalar çok kez yazdım buraya da bebeğim 32 günlük oldu ama hala daha beni emmiyor. Mama ile devam ediyoruz. 3 gün önce mochinin eller serbesti aldım ve düzenli sağmaya başladım
Onun harici günde 3 litre en az su
Lacmix, solgar bira mayası tablet, motis, bestlak damla kullanıyorum.
Gün içinde bulgur, dut, kuruyemiş, herşeyi yiyorum.
Baya bir lohusa bunalımı yaşadım süt açısından henüz kendime yeni geliyorum.
Bebeğim biberona alıştığı için asla mememe gelmiyor. İki çekip kriz geçirerek bırakıyor.
Sinirleniyor morarana kadar ağlıyor. Eds sistemini denedim fakat bunda da başarız oldum.
Sütüm sağarak çoğalır mı? Böyle birşey başınıza geldi mi yardımcı olur musunuz iyi ya da kötü birşeylere duymaya ihtiyacım var.