Emin evimden geçen ay aldık kurasız sistem ile :) bizden önce abim ev aldı kurasız sisteme ile :) bizden sonra çevremizde herkes ev ve arabaya girdi :) abim abi aldıktan 5 6 ay sonra araba için yazıldı :) bizde süreç çok güzel ilerledi herhangi bir sorun çıkmadı sadece genel olarak ev alma süreci her yerde biraz uğraştırıyor :) ev bulması eksperin gelmesi senetler eksper raporu tapu işlemleri vs bunlar biraz karışık ama çoğu şeyi emlakçılar hallediyor artık