cerencdr kadın kadının düşmanı olmuş resmen. Aman emzir mama verme sütün var mı, en iyi emzirmek, ağlayınca hemen emzir bekleme… daha neler neler ya. Annelik zaten yeterince zor iyice zorlaştırıyorlar bir de. Çok biliyorlar. Valla bi gün birini duvara vururum hadi hayırlısı