Merhaba hanımlar bebeğim 3. Ayını doldurdu 3 ay 1 haftalık bu zamana kadar sürekli meme de olan oğlum son 15 gündür çok kısa emiyor ve emme aralığı önceden yarım saatte birken şimdi bıraksam nerdeyse 1 saatte bir olacak bu şekilde olan var mı?? Bi çözümünüz oldumu?? Geçici bir süre mi bu durum ??