Kızım 3 yaşında yaz okulu varmış sanırım ben duymadım bunuu
Neler yapıyolar okulda saat aralığı ne kadar kızım biraz yaşıtlarına karşı çekingen açılsın sosyalleşsin diye göndermek istiyorum ama nasıl olur ne olur bilmiyorum 3 yaşında gönderen anneler varmı nasıl oldu değişme oldumu teşekkürler🥰
2 günde bir kalabalık bi park var oraya götürüyorum yaz okuluna gerek varmı sizce 1 saat bile ayrı kalmadım hiç o yüzden çekiniyorum 😔fikirlerinizi yazarmısınız