Kızım 2 bucuk yaşında 5 6 ay oluyor bezi bırakalı ne güzel havruz aldım gelir gider kendisi yapardı tuvaletini bugün 3 kez altına kacırdı ilk gece yatarken yapmıs üstünü değiştim yatırdım tekrar yapmıs bi kac saat sonra
Akşam üstü de ellerini yıkarken akıtmıs pantolununa niye böyle oldu anlamıyorm
İkinci bebeğimiz oldu onh falan mı kıskanıyor kendince bazen aşırı inatlasıyor sinir ediyor sesimi yükseltiyorum kızıyorum ondan da mı olur kafayı sıyırcam artk