İyi akşamlar hanımlar oğlum tam 2 yaşında ve çok az kelimesi var ikili cümleleri yok artık çok kafama takmaya başladım. Nenne(anne),baba,dede,anane,baba,avava(araba),çiş,diş,cıs,havhav bu kadar son 1 yıldır hiç ekleme yapmadı üstüne herşeyi anlıyor komut alıyor göz teması ismine bakma falan herşey var ama yaşıtlarına göre dil gelişimi çok geride gibi geliyor erkek çocukları geç konuşur derler ama ben de geç kalmak istemiyorum sizce dil terapistine gitmeli miyim yoksa zamana mı bırakmalıyım?