perla_ bizde de aynı sorun vardı Aptamil prosyneo kullanıyorduk hem kilo alımı yavaştı hem kaka sorunu vardı ve çok kusuyordu. Sma comforta geçtik. Yaklaşık 2 aydır kullanıyoruz. Kilo alımı normal kusma kabızlık da yapmadı. Kakasını falan gayet rahat yapıyor. Aptamilde baya zorlanıyordu yaparken.