Hanımlar merhaba bebeğim 7 aylık 6 aylık olduğumda aile hekimliğinden vegaferon yani kan ilaçı verıldı günde 4 damla verilmesi gerekiyor diye söylendi fakat ben ne zaman bebegime verirsem bebeğim bu ilaçtan sonra kusuyor hiç bir yan etkisini gören var mı yada şöyle sorayım kullanan var mı