Kızlar geçen hafta halsizlik şikayeti ile dahiliyeye gittim ve hipertiroid olduğumu söyledi doktor. Usg de iki tane nodül çıktı birisi 3 cm birisi 1 cm dedi. Thyromazol yazdı ve endokrin bölümüne yönlendirdi. Sizce korkmalı miyim kanser mıdır. Santimetre olarak bugün olunca korktum. Graves testin negatif çıkmış dedi doktor tiroidlerinde intihap var tahminimce hasimato olur sonra geçer dedi ama korkuyorum nodüllerden dolayı. Sizce biyosi yaptirmali miyim biyopsi kanserse eğer yayılır felan diyenler oluyor. Bitkisel olarak ne yapabilirim? Bilgisi olan yazarsa seviriim