Eminegizem benim bebegimi mahvetti bu ilaç geçen gün konu açtım hatta kullanırken bin kere düşünün diye. Bizimkinde alerji yaptı iki kere içti ikisindede bir buçuk saat sonra şiddetli kustu. Her yeri kıpkırmızı kabardı doktor hemen bıraktırdı. Bizim bir daha kullanmayacağımız bir antibiyotik grubu oldu. He bide ishal yaptı ateşi enfeksiyonu unuttum ilacın verdiği zarara üzüldüm bebeğime 5 günde falan duzeldi bu belirtiler