sassolsobe2 benim kullandığım K-otrine bayer marka fakat Bayern markasının sahte ürünleri piyasada çokça varmış o yüzden alırken çok dikkatli olmamız gerekiyormuş bundan biraz daha iyisini istiyorum diyorsan kırmızı kapaklı Draker 10.2 diye bir ilaç var daha da güçlü bir ilaç istiyorum diyorsan hem dışarı hem içeri( Icon 10cs) diye bir ilaç var