Dolcegabbanne öyle yapıyorum kullanmadığım zaman hemen kapatıyorum . Uzun süredir bişey görmedim ama bilmiyorum tamamen kurtuldum mu emin değilim . Geçen sefer 3 ay bişey görmemiştim, resmen 3 ay sonra kocaman bişey gördüm baş parmağım kadardı . Öldürdü eşim . 2 aydır görmüyorum ama tekrar yine bi yerden çıkacaklar diye korkuyorum, bizim bina dışında çok görmüştüm sanırım bina içinde de vardır. Söyledik ama ilaçlama yapmıyorlar binayı . Kabul etmiyorlar bazıları . Ben kendim bi çözüm bulayım dedim