Oğlum bir yaşına kadar ben baktım bir yaşından sonra bakıcı serüvenimiz başladı ilk bakıcı ile arası çok iyiydi gülüyordu ama kadın bizi bırakmak zorunda kaldı ikinci bakıcımız ile iki hafta alışma sürecimiz oldu ama artık 1,5 yaşında olduğu için daha zor oldu her şey şimdi alışmış gibi geldiğimizde mutlu ama dışarda ne zaman bir kadın görse ağlayıp korkuyor ve bu aralar sürekli beni yanında istiyor babası da oldukça ilgili güvenli bağlanma zarar görmüş gibi ne dersiniz doktora gitmelimiyim