Merhaba daha önce de oturma sorunumuz vardı post açmıştım yine aynı konudayım.
20 25 gün oldu mama sandalyesine koyuyoruz bagliyorum kemerini arkasına yaslanıyor sıkıntı yok. Bebe yatmaz aldım oturtuyorum öne doğru yığıyor kendini sonra kendi kendine kalkıyor dengeyi de sağlayamıyor hızlı hızlı bir öne bir arkaya kendini atıyor o an. Ya daha vakti var öğrenir mi ben mi evham yapıyorum nasıl öğrenecek bu çocuk oturmayı ne kadar sürede öğrenecek. Biri şey demişti benimki de öne yigiyor kendini 2 haftada düzeldi diye bizde devam ediyor.
Oturma hakkında fikirlerinize açığım yardımcı olur musunuz. (Doktor tam 180 gün 6. Ayi bitince başlattı )