Kızım 9 aylık gece saat başı uyanıyor derin uykuya bir türlü dalamıyor o da uykuyu alamıyor bende alamıyorum.. çok yorucu sürekli kalkıp emzirmek gün içinde zaten yoruluyorum bari gece 2-3 saat olsun uyuyup dinleniyim diyorum o da olmuyor bu yüzden gece beslenmesini kesmek istiyorum var mı bunu başaran anneler varsa nasıl başardınız kaç aylıkken yaptınız işe yaradı mı nolur yardım edin