hizbebek ben de aynı süreci geçirdim. Bebeğim 50 günlüktü ve influenza oldum ve hastalık bebeğime geçmedi, geçse de onu hasta etmedi.
Öncelikle evde hiç çıkarmadan maskeyle dolaştım. Uyurken de maske taktım, bebekle aynı odada uyumadım ama yine de maskemi çıkarmadan uyudum. Kumaş maske değil eczaneden aldığım hastane maskesi kullandım ve 6 saatte bir maskeyi yeniledim. Bebeği emzirme ve altını değişme haricinde bebekle asla temasta bulunmadım. Bebeğe eşim baktı. Temasta bulunacağım her an da beyaz sabunla ellerimi en az 20 sn yıkadım. Eşimden ayrı yemek yedim. Yemek yerken ya da bir şey içerken çıkardım maskemi sadece, onda da mutfak kapısını kapattım ve mutfaktan çıkmadan içeriyi havalandırdım. Benzer şekilde, banyo yaparken maskemi çıkarıyordum, ama banyodan çıktıktan sonra en az yarım saat banyoyu havalandırdım ve bunaüre içinde eşimin ve bebeğin oraya yaklaşmasını engelledim. Son olarak bol bol emzirdim ki anne sütü korusun. Bu şekilde. 2 aylık olana kadar 2 kez influenza oldum ve ikisinde de aynısı yaptım eşime de bebeğime de geçmedi. Evde bulunan diğer üyelere de geçmemesi lazım hastalığın ki bebeğe geçmesin