simayiasi 6 buçuk aylık, ya 3 kere kalksa öpüp başıma koyucam bence 10 kere kalkıyo benim ki.. ağlama yok bizde mesela uyanıp ağlıyor diyim. Benim 1-2 aydır problemim ilk yattığında gece uykusuna 11,12,1 e kadar uyurdu hiç uyanmadan ondan sonra sabaha kadar yine 5,6 kez kalkıyo. Şimdi tek seferde 2 saat uyumuyo bile sabah da 6 da uyanır tamamen. Yani cidden nolur bi çözüm, bi yardım uykusuzluk çok zor