hellobenmerve Merhabalar, Samsun’da yaşayıp devlette spiral taktıranlar randevu alıp gittiğimizde hemen takıyorlar mı adet mi olmak lazım ağrı vs oluyor mı acaba
bencorapkadiniyim_ hellobenmerve ben samsundayım kadın doğum hastanesinde taktırdım ersen şener hocaya
bencorapkadiniyim_ hellobenmerve ilk önce muayeneye gittim. Kağıt verdi. Adetin 2. Ya da 3. Günü gel diye haftasonuna denk geldi 4. Gün gittim. İlk gittiğimde mirena için rapor çıkardı almıştım tekrar gittim adetliyken takıldı
hellobenmerve bencorapkadiniyim_ birde ne kadar oldu taktıralı sonrasında Ağrı’nız oldu mu mesela taktırıp işe gidebilir miyim ve ekstra korunuyor mısınız
bencorapkadiniyim_ hellobenmerve adet olmadan takılıyormuş. Ama doktorum adetliyken gelmemi istemişti ona göre kagıt vermişti öyle gitmiştim adetliyken rahim asagıya indiği için daha rahat takılıyormuş birkaç dakikalık bir işlem zaten ilk bir ay dikkat ediliyor ağır kaldırılmaması gerekiyormuş. Benden parça falan aldıgı için 15 gün ilişki yasaktı zaten
bencorapkadiniyim_ hellobenmerve poliklinikte mıayene olduktan sonra alt katta müdahale odası var doktor oraya gelip takıyor. Benim parça ve smear testi de aldı biraz ağrılı oldu bu yüzden adet agrısı gibi oldu. 4 ay oldu takılalı. Kistlerim oldugu için doğum kontrol hapı verdi tedavi amaclı ekstra olarak. Gerçekten doktoru öneririm çok saygılı hastasına önem veren sorularınıza cevap veren birisi. Bu ay hapa başladım öncesinde ekstra korunma yapmıyorduk
hellobenmerve bencorapkadiniyim_ anladım çok teşekkür ediyorum Ersan hocayı biliyorum ilk hamileliğim de bi kaç kez gitmiştim kendisine, çiftlik aile sağlığı merkezinde de taktırılabiliyormuş duymuş muydunuz
bencorapkadiniyim_ hellobenmerve atakumda oturuyorum oraları çok bilmiyorum arkadaşımın tavsiyesiyle o doktora gitmiştim. Sadece postlardan gördüğüm kadarıyla aile sağlığı merkezinde zor olanlar olmuştu. İşinin ehli biri olduğunu duyunca gittim muayeneden de o güveni hissettim devam ettik öyle 🙈