YorgunAmaMutluAnne yapıyor illa ki. Altta 2 senedir tanıdığımız bekar bir abi vardı,yeniler de de evlendi eşi de burda ama gidiyorlar çok kısa bir süre sonra 😢hiç problem yaşamadık bu zamana kadar,eşim ara sıra soruyordu sesi geliyor mu bizim oğlanın diye hiç duymuyordum diyordu hep. Yeni gelen kişiyle de bir sorun yaşamayız umarım..