4 ay 3 günlük bebeğim. İki aylıkken mukuslu gürültülü kaka, kusma, gündüz sıfır uyku sürekli gaz ağlama, karında gurultu sebebiyle gastroenterolojiye gittik alerji değerleri yüksek çıktı. Alerji mamasına başladık sadece mama ile besleniyordu zaten. Evolvia Rp1 kullanıyoruz şu an. Alerjik bebekler ek gıdaya daha erken başlıyor diye okumuştum bazı doktorlar öyle diyormuş ama bizim doktorumuz 6 aydan önce zaten alerjik diyor. Ama hiç alerji doktoruna goturmedik neye alerjisi var bilmiyoruz. Alerjisi olan bebek anneleri siz ne zaman ve ne ile başladınız ek gıdaya? Sorunlar oldu mu olduysa neler oldu? Doktor 6 ayda yoğurtla başlayacağız diyor ama o da alerjik değil mi?