leyla0011 Bebeğim 20 günlük meme+ mama veriyorum doğdu günden beri Aptamil kullaniyorum ama kabız yaptı bir haftadir Bebelac gold ve Aptamil karıştırıp veriyorum kusma fln yapmadı bir sorun olmaz değil mi