pittikmantari_ drgkt benim doğduktan 2 hafta sonra başlamıştı şimdş 3 aylık bitti şükür mucizevi bir damla sayesinde
beniyiyimanne drgkt 1 aylıkken başladı 3.ayda son buldu. Damla vs kullanmadım yediklerime dikkat ettim, bebeğimin gaz sancısı olduğunda gaz çıkarma egzersizi yaptırdım.