Eymnnn Kızlar ilk defa tasıniyoruz. Doğudan batiya. Bazalarin yataklarıni biz mi strecliyoruz yoksa nakliyat şirketleri mi.
haticemert17 Eymnnn ben yatakların her iki tarafına da lastikli çarşaf geçiriyorum onlarda zaten sarıyor ama kirli oluyor sardıkları şey çarşafları sonra çıkarıp yıkıyorum yatakta hiç kirlenmemiş oluyor
Eymnnn haticemert17 çok teşekkür ederim çok iyi bir fikir. Bende bu şekilde yapayım. Yatağın dışında fermuarlı pedi var ama eve geçince yorgun acagim için yıkamak zor olur. Sizin gibi yapayım. Koltukları nasıl yapıyorsunuz. Koltuklarda mi tozlanir.
haticemert17 Eymnnn koltukların koyu renkli zaten onlar için birşey yapmıyorum ama yıkama makinem var taşınma sonrası yıkıyorum onları da illaki kirleniyorlar